
Hier spreken we over “jouw klant”.
Niet alleen de klanten die je al hebt gevonden. Neen, het gaat breder.
Iedere ondernemer trekt bepaalde mensen aan, met bepaalde problemen, op zoek naar een bron van inspiratie en oplossing voor hun issue.
In deze module gaan we dieper kijken naar jouw klanten en hoe je ze in jouw nieuwe business model kan begeleiden.
Eerst eens uitvissen hoe je met ze kan omgaan en hoe je ze kan aantrekken!
Groetjes,
Caroline
Jouw klanten in het proces

Een business zonder klanten blijft een hobby.
Het goeie nieuws is dat het maar 1 klant vraagt die 1 euro wil betalen om jou een professional te maken.
Nu is het belangrijk om die nieuwe klanten aan te trekken én jouw bestaande klanten te begeleiden in het transitie proces.
Slides van de presentatie
Tijdens deze presentatie krijg je meer inzicht in:
- 5 stappen om waarde uit jouw Klanten te halen
- Hoe je jouw Klant vindt
- Basisprincipes om ze aan jou te binden
- Welke stap cruciaal is om mensen Klant te laten worden
Werkboek
Hier kan je het werkboek bij deze sessie downloaden.
Video Sessie 1
Hier kan je de video bekijken van sessie 4.
Jouw klanten begeleiden door verandering
Zodra er grote veranderingen zijn, komt er zoiets als weerstand in het spel. In deze video leer je hoe je jouw klanten kan begeleiden bij grote veranderingen.
LINKS & RESOURCES
Theorie is 1 ding, het ook echt doen, is nog iets anders.
Daarom vind je in deze video extra tips & trics en een oefening om te kijken of je het helemaal begrepen hebt.
Jouw klanten begeleiden – praktisch
In deze video leer je…
- Praktische tactieken om ADKAR in het echte leven toe te passen
- Wat de grootste tegenwerkende krachten zijn bij verandering en hoe je die kan overwinnen
- Enkele heel praktische tips & tricks
LINKS & RESOURCES